6 Stvari koje trebate znati o kreatinu



Zašto je kreatin tako popularan suplement za sportaše? Odgovor je vrlo jednostavan. Kreatin je najistaživaniji suplement i dokazano daje nevjerovatne rezultate. Kreatin se nalazi u crvenom mesu i ribi, može smanjiti upalu mišića i poboljšati performanse tokom napornih treninga.

Ovo je 6 stvari koje treba znati svaki bodybuilder/powerlifter o kreatinu.


1.Kada se kreatin koristi kao dio striktne dijete i rutine treninga daje nevjerovatne rezultate. Ukratko kreatin vam daje energiju, ali naravno ima jos puno posla za uraditi. Personalna trenerica Lisa Lynn kaže:Ako vam može pomoći da uradite dodatnih 5do 6 ponavljanja napakovat ćete novu mišićnu masu. 

2. U jednoj studiji rađenoj na Quinnipiac Univerzitetu sugestira da uzimanje kreatinskog suplementa može osigurati 3 kg prve sedmice zbog zadržavanja vode u mišićima (mišićna hidratacija). Zbog toga ne bi trebali biti zabrinuti. To je razlog zašto možete dizati veće težine i upravo zbog toga ćete napakovati čistu mišićnu masu puno brže. Kada prestanete koristiti kreatin voda će izaći iz vašeg organizma dakle nestat će ali pogodite šta neće? Snaga i mišićna masa.

3. Kreatin potpomaže funkciji mozga i memoriji, potencijalno može čak i smanjiti depresiju. Mnogi ljudi koji su u depresiji nemaju energije. Ali kada se više krećete bolje se osjećate kreatin daje energiju za više kretanja.

4. Kreatin dolazi u formi praška, tablete i tečne forme. Najbolja forma kreatin je kreatin monohidrat po mnogima ali trebate dati šansu i Nitratu te Etil-esteru iznenadit ćete se koliko su kvalitetni a tek koliko su ekonomičniji. Kreatin u formi praška je najbolji za apsorpciju.

5. Preporuka je da konzumirate kreatin na 2 načina: Sa proteinskim šejkom i sa dekstrozom ili da ga pijete sa nekim voćnim sokom. To je iz razloga što će se kreatin brže i efektivnije apsorbovati.

6. Napravite ga dijelom jutarnje rutine, dodajte ga u pre-workout ili ga koristite u PWM-u (post workout meal). Na kraju idealno vrijeme za uzimanje kreatina je na prazan stomak prije i poslije aktivnosti. Kozinstencija i učestalnost su najvažniji. Mnogi ljudi neće vidjeti rezultate jer se ne mogu natjerati da ga redovno uzimaju. Bitno je spomenuti da morate piti oko 3 l vode dnevno bez obzira da li uzimate kreatin ili ne.


By Muscle Freak | | 6 Stvari o kreatinu, Kreatin, Savjeti | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • ccc

    KALKULATOR DNEVNOG UNOSA KALORIJA Unesite tražene podatke Spol Muški Ženski Vaša visina Centimetri Inči Vaša težina Kilogrami pounds Godine 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30... pročitaj više

  • TOP 10 NAJPRODAVANIJIH SUPLEMENATA NA SVIJETU

      Bodybuilding.com tradicionalno savke godine objavljuje listu 50 najbolje prodavanih suplemenata. Ove godine, kao i proteklih 10 godina Optimum Nutrition Gold Standard 100% Whey je ubjedljivo prvi na njihovoj listi. Mi izdvajamo prvih 10 suplemenata među kojima u ponudi MuscleFreaka... pročitaj više

  • NOVA Optimum Nutrition OPTI-LEAN linija proizvoda