Za samo 30 minuta do savršenih mišića ruku - TRENING + SUPLEMENTACIJA

Ukoliko ste bili ubjeđeni da možete imati savršene mišiće ruku samo ako previše vremena provodite u teretani, imamo odličnu vijest za vas. Moguće je da taj rezultat ostvarite ukoliko isprobate 30- minutni program, o kojem pišemo u nastavku. Izgradite ruke koje imaju oblik, definiciju i veličinu pridržavajući se sljedećih pravila. Uživajte u svojim rukama!

Ukoliko mjenjate položaj svojih ruku i rotaciju zglobova, na taj način možete naglasiti i istaknuti svaki značajan mišić. Morate imati na umu činjenicu da su vaše ruke uključene u svaku vježbu gornjeg dijela tijela, stoga vam je potrebno samo malo specijalizacije da učinite vaše ruke savršenim i u konačnici budete zadovoljni vašim rezultatom.

30 minuta moćnog treninga ruku

Tokom ovog programa vi ćete naučiti kako da primjenjujete različite tehnike i ostvarite željene rezultate, tj. snažne i oblikovane ruke. Uradit ćete tri para vježbi i pri tome potpomagati triceps pokrete sa biceps pokretima.

Prvo ćete početi sa jakim treningom snage, a nakon toga ćete povećati broj ponavljanja radi povećanja mišićne mase (hipertrofija).  Ovim programom ćete dobiti sve što vam je potrebno kako biste izgradili i oblik i veličinu vaših tricepsa i bicepsa.

SET 1

  1. JM Press (kombinacija 2 vježbe – uskog potiska za triceps na ravnoj klupici i francuskog potiska.) : 4 serije, 5 ponavljanja

-        JM press će doprinjeti vašem benchu (ukoliko ste zainteresirani za snagu), kao i vašem tricepsu iz vizualnog aspekta (ukoliko ste više orijentirani na bodybuilding).

  1. Chin-up (zgibovi – sa dlanom prema licu): 4 serije, 5 ponavljanja

SET 2

  1. Propadanja (dips) – triceps verzija: 3 serije, 10 ponavljanja

  1. Barbell Reverse Curls - biceps pregib šipkom (dvoručni teg) obrnutim hvatom ( nadhavtom). Vježba koja primarno pogađa regiju mišića podlakta: 3 serije, 10 ponavljanja

SET 3
     
      1. Triceps ekstenzija bučicom – stojeći (Standing Dumbbell Triceps Extension): 3 serije, 15 ponavljanja

      2. Biceps pregib sa bučicam na kosoj klupi – ležeći (Incline Dumbbell Curl): 3 serije, 15 ponavljanja

Preporučeni suplementi;

Prije treninga:

Za nenormalan "pump" i vaskularnost po rukama preporučujemo N.O. Xplode. Pored povećana tonusa bicepsa N.O. - Xplode će vam dati ogromnu izdržljivost i snagu da izvučete maximum iz treninga.

BSN - N.O. - Xplode

U toku treninga:

Oporavak i hidratizacija u toku treninga je neophodna za postizanje što većeg i izdefinisanijeg bicepsa. BCAA će vam pomoći da dobijete na definicji vašeg bicepsa a pri tome sačuvate mišićnu masu.

OptimumNutrition - BCAA train and sustain

Nakon treninga:

Čitav trening da bi imao smisla i funkciju potrebno je ispratiti kvalitetnim i bogatim proteinskim šejkom odmah nakon treninga. Syntha 6 će Vam dati sve što trebate i hraniti će vaš biceps čak 6 sati nakon konzumacije.

BSN - Syntha 6

 

By Renato Barlok | | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • ccc

    KALKULATOR DNEVNOG UNOSA KALORIJA Unesite tražene podatke Spol Muški Ženski Vaša visina Centimetri Inči Vaša težina Kilogrami pounds Godine 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30... pročitaj više

  • TOP 10 NAJPRODAVANIJIH SUPLEMENATA NA SVIJETU

      Bodybuilding.com tradicionalno savke godine objavljuje listu 50 najbolje prodavanih suplemenata. Ove godine, kao i proteklih 10 godina Optimum Nutrition Gold Standard 100% Whey je ubjedljivo prvi na njihovoj listi. Mi izdvajamo prvih 10 suplemenata među kojima u ponudi MuscleFreaka... pročitaj više

  • NOVA Optimum Nutrition OPTI-LEAN linija proizvoda