10 savjeta za snažniji benč potisak – Muscle Freak

10 savjeta za snažniji benč potisak

“Brate, koliko možeš na benču?” Pitanje koje smo svi mi čuli mnogo puta.

Ali da li bench press zaista predstavlja ogledalo snage? Vjerovatno ne.

Ako bi postojala vježba koja bi to mogla predstavljati onda bi to vjerovatno bio čučanj ili mrtvo dizanje. Međutim duboko u sebi svi mi znamo da nam je benč press omiljena vježba.

Sad prelazimo na interesantni dio, kako unaprijediti učinak na benču?

Dobar trening i dobra prehrana bi već u početku trebali da učini svoje. Ali evo još nekih trikova koji mogu da vam omoguće bolji učinak.

#1 Stegnite šipku što jače

Koristeći ovakav hvat lako ćete moći nabaciti još koji kilogram na š¡ipku. Osjećat ćete bolju kontrolu i to pomaće mišićima koji asistiraju kod benč potiska.

#2 Stegnite gluteuse i trbušne

Ako uradite ovo dodatno ćete stabilizirati tijelo i unaprijediti snagu potiska. Ova tehnika je također snažno osiguranje da neće doći do povrede donjeg dijela leđa, ako gluteusi ostanu na klupi.

#3 Držite stopala na podu

Neka snaga dođe kroz stopala i noge. Ovo će ojačati luk koji napravite leđima, stabilizirati tijelo i fokusirati energiju ka gornjem dijelu tijela. Međutim, ovo ne znači da trebate podizati donji dio tijela sa benča – ovo je jako važno da zapamtite.

#4 Stegnite latove

Iako je ovo vježba za grudi, gornji dio leđa i latovi isto tako igraju ulogu u izvođenju potiska. Oni djeluju tako što stabilizuju otpor od tijela, naročito u donjem dijelu pokreta.

#5 Spustite šipku u nivou bradavica

Spustite šipku do prsa u blizini linije bradavica.

#6 Eksplodirajte prema gore

Brzi izbačaj gradi snagu i mišiće. Kontrahujte mišiće snažno kako biste podigli teret što je brže moguće. Čak i ako šipka ide sporo poenta je u tome da primjenjujete maksimalnu silu potiska. Ovaj savjet će vam pomoći da povežate težinu jer iskorištavate momentum šipke i minimizirate zamor mišića te tako koristite najmanju moguću količinu energije da podignete najveću moguću težinu.

#7 Fokusirajte se na negativna ponavljanja

Na kraju normalnog treninga izaberite težinu koju inače možete podići 1-3 puta sami. Pronađite trening partnera da vam odvoji šipku i da vam pomogne. Sada polako spustite težinu do prsa, a onda neka partner podigne nazad do vrha.

Setovi: 2 seta negativnih ponavljanja na kraju treninga.

Ponavljanja: od 1 do 5 , zavisno od nivoa umora.

Tempo: što je moguće sporije pri spuštanju.

#8 Ojačajte leđa i ruke

Trebate snažne temelje i snažne ruke da bi bili snažni na benč potisku.

Ojačajte:

Biceps- Brahialisi se ponašaju kao stabilizatori kod benč potiska. Preporučujemo hamer pregib.

Triceps- Kako triceps nosi ogroman dio tereta na benč presu potrebno je i njemu posvetiti dobar dio pažnje. Korištenjem kompleksnih vježbi na treningu tricepsa doprinijet ćete i dodatnom razvitku snage na benču.

Gornji dio leđa: Radite veslanja šipkom.

#9 Nategnite svoj mentalni mišić.

Ovo je jedna od važnijih stvari. Ako u bilo koju vježbu uđete sa razmišljanjem da ne možete ispuniti određeni broj ponavljanja ili podići neku težinu, budite sigurni da nećete ni uspjeti. Zbog toga u svojoj glavi uvijek zamislite kako vam život ili život nekog vama dragog ovisi o tome da li žete uspjeti ili ne i budite sigurni da ćete izvući snagu za koju niste ni znali da je imate. Ako imate stav gubitnika i bit ćete gubitnik.

#10 Jedite i opet jedite

Ovo je posljednji ali možda i najvažniji savjet. Čak i kada mislite da više ne možete ubacite još jedan obrok.

By Renato Barlok | | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • Holiday Freak počinje sada!!!

    Praznici u Muscle Freaku-u počinju ranije i ako vam se svidio Black Friday XXL™, onda će te tek poluditi za Holiday Freak akcijom!!! Decembar je mjesec, bliže nam se praznici, a s njima i vrijeme darivanja i uveseljavanja najdražih. Mi znamo... pročitaj više

  • NOVO, SELF OMNINUTRITION!!!

    Poštovani kupci, nakon mnogobrojnih upita s vaše strane o niskim cijenama pojedinih brendova u odnosu na brendove koje mi zastupamo i na koje smo prvenstveno fokusirani zbog njihove kvalitete, sa zadovoljstvom vam možemo saopštiti da smo pronašli brend koji ispunjava... pročitaj više

  • MUSCLE FREAK BLACK FRIDAY XXL™

    Zašto imati Black Friday samo petkom, kada možemo imati Black Friday XXL™ koji će trajati cijeli vikend!!! Za ovaj Black Friday XXL™ smo pripremili: MUSCLEPHARM OPREMA -70% Veliki izbor Musclepharm borilačke opreme, šorceva, majica, tajica, kačketa, rukavice, fokuseri... je sada sniženo nevjerovatnih 70%!!!... pročitaj više

https://musclefreak.myshopify.com/admin/themes/8213833/language 10 savjeta za snažniji benč potisak | Muscle Freak ...