10 savjeta za snažniji benč potisak | Muscle Freak najniže cijene, najbolji brendovi

10 savjeta za snažniji benč potisak

“Brate, koliko možeš na benču?” Pitanje koje smo svi mi čuli mnogo puta.

Ali da li bench press zaista predstavlja ogledalo snage? Vjerovatno ne.

Ako bi postojala vježba koja bi to mogla predstavljati onda bi to vjerovatno bio čučanj ili mrtvo dizanje. Međutim duboko u sebi svi mi znamo da nam je benč press omiljena vježba.

Sad prelazimo na interesantni dio, kako unaprijediti učinak na benču?

Dobar trening i dobra prehrana bi već u početku trebali da učini svoje. Ali evo još nekih trikova koji mogu da vam omoguće bolji učinak.

#1 Stegnite šipku što jače

Koristeći ovakav hvat lako ćete moći nabaciti još koji kilogram na š¡ipku. Osjećat ćete bolju kontrolu i to pomaće mišićima koji asistiraju kod benč potiska.

#2 Stegnite gluteuse i trbušne

Ako uradite ovo dodatno ćete stabilizirati tijelo i unaprijediti snagu potiska. Ova tehnika je također snažno osiguranje da neće doći do povrede donjeg dijela leđa, ako gluteusi ostanu na klupi.

#3 Držite stopala na podu

Neka snaga dođe kroz stopala i noge. Ovo će ojačati luk koji napravite leđima, stabilizirati tijelo i fokusirati energiju ka gornjem dijelu tijela. Međutim, ovo ne znači da trebate podizati donji dio tijela sa benča – ovo je jako važno da zapamtite.

#4 Stegnite latove

Iako je ovo vježba za grudi, gornji dio leđa i latovi isto tako igraju ulogu u izvođenju potiska. Oni djeluju tako što stabilizuju otpor od tijela, naročito u donjem dijelu pokreta.

#5 Spustite šipku u nivou bradavica

Spustite šipku do prsa u blizini linije bradavica.

#6 Eksplodirajte prema gore

Brzi izbačaj gradi snagu i mišiće. Kontrahujte mišiće snažno kako biste podigli teret što je brže moguće. Čak i ako šipka ide sporo poenta je u tome da primjenjujete maksimalnu silu potiska. Ovaj savjet će vam pomoći da povežate težinu jer iskorištavate momentum šipke i minimizirate zamor mišića te tako koristite najmanju moguću količinu energije da podignete najveću moguću težinu.

#7 Fokusirajte se na negativna ponavljanja

Na kraju normalnog treninga izaberite težinu koju inače možete podići 1-3 puta sami. Pronađite trening partnera da vam odvoji šipku i da vam pomogne. Sada polako spustite težinu do prsa, a onda neka partner podigne nazad do vrha.

Setovi: 2 seta negativnih ponavljanja na kraju treninga.

Ponavljanja: od 1 do 5 , zavisno od nivoa umora.

Tempo: što je moguće sporije pri spuštanju.

#8 Ojačajte leđa i ruke

Trebate snažne temelje i snažne ruke da bi bili snažni na benč potisku.

Ojačajte:

Biceps- Brahialisi se ponašaju kao stabilizatori kod benč potiska. Preporučujemo hamer pregib.

Triceps- Kako triceps nosi ogroman dio tereta na benč presu potrebno je i njemu posvetiti dobar dio pažnje. Korištenjem kompleksnih vježbi na treningu tricepsa doprinijet ćete i dodatnom razvitku snage na benču.

Gornji dio leđa: Radite veslanja šipkom.

#9 Nategnite svoj mentalni mišić.

Ovo je jedna od važnijih stvari. Ako u bilo koju vježbu uđete sa razmišljanjem da ne možete ispuniti određeni broj ponavljanja ili podići neku težinu, budite sigurni da nećete ni uspjeti. Zbog toga u svojoj glavi uvijek zamislite kako vam život ili život nekog vama dragog ovisi o tome da li žete uspjeti ili ne i budite sigurni da ćete izvući snagu za koju niste ni znali da je imate. Ako imate stav gubitnika i bit ćete gubitnik.

#10 Jedite i opet jedite

Ovo je posljednji ali možda i najvažniji savjet. Čak i kada mislite da više ne možete ubacite još jedan obrok.

By Renato Barlok | | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • Bajrmasko sniženje!

    Svim pripadnicima islamske vjeroispovijesti želimo sretan Bajram. Ovaj Bajram za vas smo pripremili posebne uštede! do 35% na odabrani asortiman. i 15% na sav ostali asortiman. Posjetite naše poslovnice na sljedećim lokacijama: https://musclefreak.ba/pages/gdje-se-nalazimo NAPOMENA: Naše poslovnice neće raditi 15.06.2018. Sve narudžbe primljene preko... pročitaj više

  • 8. Mart POKLON PAKET

    8. Mart uz Muscle Freak🌹 Za ovaj poseban 🎉 praznik Muscle Freak vam je pripremio specijalne pakete za 🙋 dame. Obradujte 😁 svoju jaču 💪 polovinu /majku/sestru/kolegicu/šeficu jednim od naših super 🎁 paketa❗   8. Mart POKLON 🎁 PAKET sadrži:... pročitaj više

  • POKLONI ZA SVE !!!

    🌠Ostvari kupovinu od 50km i dobij 🆓 VRIJEDNU NAGRADU ❗❕❗ 🎁1000 ProSupps VEXXUM (45 kapsula)🎁1000 MuscleTech Multi Sport Probiotic (90 kapsula)🎁1000 Gold Standard BCAA T&S (Sachet 19g) 🎁1000 ON Gold Standard 100% Whey (Sachet 30g)🎁1000 BSN N.O.-Xplode XE Edge (Sachet 21g) Uslovi za dobivanje nagrade 🅿(poslovnice):Ostvariti kupovinu u vrijednosti od... pročitaj više