6 Stvari koje trebate znati o kreatinu | Muscle Freak najniže cijene, najbolji brendovi

6 Stvari koje trebate znati o kreatinu



Zašto je kreatin tako popularan suplement za sportaše? Odgovor je vrlo jednostavan. Kreatin je najistaživaniji suplement i dokazano daje nevjerovatne rezultate. Kreatin se nalazi u crvenom mesu i ribi, može smanjiti upalu mišića i poboljšati performanse tokom napornih treninga.

Ovo je 6 stvari koje treba znati svaki bodybuilder/powerlifter o kreatinu.


1.Kada se kreatin koristi kao dio striktne dijete i rutine treninga daje nevjerovatne rezultate. Ukratko kreatin vam daje energiju, ali naravno ima jos puno posla za uraditi. Personalna trenerica Lisa Lynn kaže:Ako vam može pomoći da uradite dodatnih 5do 6 ponavljanja napakovat ćete novu mišićnu masu. 

2. U jednoj studiji rađenoj na Quinnipiac Univerzitetu sugestira da uzimanje kreatinskog suplementa može osigurati 3 kg prve sedmice zbog zadržavanja vode u mišićima (mišićna hidratacija). Zbog toga ne bi trebali biti zabrinuti. To je razlog zašto možete dizati veće težine i upravo zbog toga ćete napakovati čistu mišićnu masu puno brže. Kada prestanete koristiti kreatin voda će izaći iz vašeg organizma dakle nestat će ali pogodite šta neće? Snaga i mišićna masa.

3. Kreatin potpomaže funkciji mozga i memoriji, potencijalno može čak i smanjiti depresiju. Mnogi ljudi koji su u depresiji nemaju energije. Ali kada se više krećete bolje se osjećate kreatin daje energiju za više kretanja.

4. Kreatin dolazi u formi praška, tablete i tečne forme. Najbolja forma kreatin je kreatin monohidrat po mnogima ali trebate dati šansu i Nitratu te Etil-esteru iznenadit ćete se koliko su kvalitetni a tek koliko su ekonomičniji. Kreatin u formi praška je najbolji za apsorpciju.

5. Preporuka je da konzumirate kreatin na 2 načina: Sa proteinskim šejkom i sa dekstrozom ili da ga pijete sa nekim voćnim sokom. To je iz razloga što će se kreatin brže i efektivnije apsorbovati.

6. Napravite ga dijelom jutarnje rutine, dodajte ga u pre-workout ili ga koristite u PWM-u (post workout meal). Na kraju idealno vrijeme za uzimanje kreatina je na prazan stomak prije i poslije aktivnosti. Kozinstencija i učestalnost su najvažniji. Mnogi ljudi neće vidjeti rezultate jer se ne mogu natjerati da ga redovno uzimaju. Bitno je spomenuti da morate piti oko 3 l vode dnevno bez obzira da li uzimate kreatin ili ne.


By Muscle Freak | | 6 Stvari o kreatinu, Kreatin, Savjeti | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • Spooky 🎃 Halloween 🎃 mega treat ❗

      Ova 😱 spooky 🎃 Halloween ponuda nije trik 🐇🎩 već mega treat❗ 🕷️🕸️⚰️🧛 Kupovinom 💰 u jednoj od naših poslovnica u periodu od 31.10 do 05.11.2018 ostvarujete 20% popusta 🤗 na cijeli asortiman ➕na poklon 🎁 dobivate vaučer 🎟️ koji možete iskoristiti za dodatni popust pri sljedećoj kupovini 🛍️ do kraja godine. 🧛⚰️🕸️🕷️ Code 💻: HW20% ⚠: Akcija... pročitaj više

  • MuscleFreak akcijski katalog za mjesec oktobar

    Klikom na sliku pregledajte MuscleFreak akcijski katalog za mjesec oktobar. Narudžbe i dostupnost akcijskih proizvoda možete provjeriti preko naše facebook stranice MuscleFreak ili pozivom na brojeve: 033 590-419 ili 033 520-041 pročitaj više

  • BACK TO GYM UŠTEDE❗❗❗

    Da je fit 🏋️‍♀️ biti lako fit 🏋️‍♂️ bi bio svako❗👌 Fit se ne postaje preko noći 🌃 već sustavnim treningom 💪, zdravom ishranom🍗 i kvalitetnom ✔ suplementacijom. Dakle fit nije odrediste 📍 već način života 🙌. Sada je pravo vrijeme ⏳ da krenete sa pripremama za fit ljeto 🏝️ 2019, a mi smo tu da vam... pročitaj više