6 Stvari koje trebate znati o kreatinu – Muscle Freak Liquid error: Could not find asset snippets/sca.freegifts.liquid

6 Stvari koje trebate znati o kreatinu



Zašto je kreatin tako popularan suplement za sportaše? Odgovor je vrlo jednostavan. Kreatin je najistaživaniji suplement i dokazano daje nevjerovatne rezultate. Kreatin se nalazi u crvenom mesu i ribi, može smanjiti upalu mišića i poboljšati performanse tokom napornih treninga.

Ovo je 6 stvari koje treba znati svaki bodybuilder/powerlifter o kreatinu.


1.Kada se kreatin koristi kao dio striktne dijete i rutine treninga daje nevjerovatne rezultate. Ukratko kreatin vam daje energiju, ali naravno ima jos puno posla za uraditi. Personalna trenerica Lisa Lynn kaže:Ako vam može pomoći da uradite dodatnih 5do 6 ponavljanja napakovat ćete novu mišićnu masu. 

2. U jednoj studiji rađenoj na Quinnipiac Univerzitetu sugestira da uzimanje kreatinskog suplementa može osigurati 3 kg prve sedmice zbog zadržavanja vode u mišićima (mišićna hidratacija). Zbog toga ne bi trebali biti zabrinuti. To je razlog zašto možete dizati veće težine i upravo zbog toga ćete napakovati čistu mišićnu masu puno brže. Kada prestanete koristiti kreatin voda će izaći iz vašeg organizma dakle nestat će ali pogodite šta neće? Snaga i mišićna masa.

3. Kreatin potpomaže funkciji mozga i memoriji, potencijalno može čak i smanjiti depresiju. Mnogi ljudi koji su u depresiji nemaju energije. Ali kada se više krećete bolje se osjećate kreatin daje energiju za više kretanja.

4. Kreatin dolazi u formi praška, tablete i tečne forme. Najbolja forma kreatin je kreatin monohidrat po mnogima ali trebate dati šansu i Nitratu te Etil-esteru iznenadit ćete se koliko su kvalitetni a tek koliko su ekonomičniji. Kreatin u formi praška je najbolji za apsorpciju.

5. Preporuka je da konzumirate kreatin na 2 načina: Sa proteinskim šejkom i sa dekstrozom ili da ga pijete sa nekim voćnim sokom. To je iz razloga što će se kreatin brže i efektivnije apsorbovati.

6. Napravite ga dijelom jutarnje rutine, dodajte ga u pre-workout ili ga koristite u PWM-u (post workout meal). Na kraju idealno vrijeme za uzimanje kreatina je na prazan stomak prije i poslije aktivnosti. Kozinstencija i učestalnost su najvažniji. Mnogi ljudi neće vidjeti rezultate jer se ne mogu natjerati da ga redovno uzimaju. Bitno je spomenuti da morate piti oko 3 l vode dnevno bez obzira da li uzimate kreatin ili ne.


By Muscle Freak | | 6 Stvari o kreatinu, Kreatin, Savjeti | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • Starlabs Nutrition uskoro u ponudi!!!

    Dragi kupci uskoro u našoj ponudi ćete biti u mogućnosti probati renomirane proizvode brenda Starlabs Nutrition po nevjerovatno niskim cijenama. Izvanredna kvaliteta i veoma pristupačne cijene su glavne prednosti ovoga brenda.    Starlabs Nutrition u svojoj ponudi nudi tri "serije" proizvoda:... pročitaj više

  • FITNESS SHAKES&FOOD HOTEL CENTRAL

    Dragi kupci, Obavještavamo vas da u opuštajućem ambijentu Cafe-a Hotel Central, pored odlične hrane i velikog izbora pića, od danas možete naručiti protein, aminokiseline, BCAA ili pre workout renomiranih brendova poput Optimum Nutrition-a ili ProSupps-a. Probajte ukusni šejk sa ON... pročitaj više

  • Cellucor C4 50X i Super HD REZERVACIJA!!!

    Dragi kupci Muscle Freak vam ponovo sprema ugodna iznenađenja!!! Ovaj put povodom dolaska Cellucorovih proizvoda smo vam pripremili popust od 15% na njihova dva najpopularnija proizvoda: C4 50X i Super HD.  Popust ostvarujete rezervacijom ovih proizvoda u jednoj od naših poslovnica... pročitaj više

https://musclefreak.myshopify.com/admin/themes/8213833/language 6 Stvari koje trebate znati o kreatinu | Muscle Freak ...