3 odlične vježbe za jačanje mišića stomaka – Muscle Freak Liquid error: Could not find asset snippets/sca.freegifts.liquid

3 odlične vježbe za jačanje mišića stomaka

 

 

Ako se vaš trening sastoji samo od izvođenja vježbi bez dodavanja tegova, i ako trenirate samo sa jednom grupom vježbi, onda vi pravite dvije najčešće greške koje mnoge osobe prave u potrazi za savršenim trbušnjacima. Za konačni uspjeh u formiranju trbušnjaka potrebno je puno rada, truda i strpljenja. Dakle, trbušnjaci predstavljaju puno više od savijanja tijela, i kako bi se postigla aktivacija svih mišićnih vlakana potrebno je da mišići stomaka rade protiv neke vrste otpora. U nastavku pročitajte o tome kako možete izvođenjem tri različitih vježbi, koje su mnogo teže od uobičajenih na koje ste navikli, dodatno ojačati vaše trbušnjake.

Upustvo

Najbolje je da uradite jednu od tri vježbe, o kojima ćete saznati nešto više u nastavku, odmah nakon treninga i to radite tri puta sedmičmo. Izvođenje vježbi, Dizanje trupa na kosoj klupi i Ruski tvist, započnite sa 20 ponavljanja i uradite onoliko serija koliko je potrebno da se uradi ovaj broj ponavljanja. Napravite odmor u trajanju od 30 sekundi između svake serije. Pokušajte dodati pet ponavljanja svaki put kada ponavljate vježbu. Vježbajte sve dok ne uspijete izvesti 50 ponavljanja. Kada je u pitanju Plank vježba, koja je izvrsna za učvršćivanje ne samo područja trbuha nego i kompletne kralježnice, zadržite tu poziciju 60 sekundi, i vježbajte da napredujete do 250 sekundi.

Rezultati

Većina osoba izvodi vježbe za trbušnjake savijanjem tijela. Međutim ove tri vježbe dodatno aktiviraju i ostale funkcije trbušnih mišića, kao što su stabilizacija i rotiranje tijela. Dodavanjem težine vi činite da vaši mišići sve više rastu i budu sve više istaknuti i vidljivi.

Vježbe

  1. Ruski tvist (kosa klupa)

Lezite na kosu klupu, koju ste postavili pod uglom od 30 stepeni, i fiksirajte noge. Zatim uzmite teg ili medicinsku loptu i držite ispred sebe ispruženih ruku. Zategnite vaš stomak i rotirajte se prvo na jednu stranu, u poziciju da vam se ramena okrenu za 90 stepeni. Zatim se rotirajte na drugu stranu na isti način, i to predstavlja jedno ponavljanje.

  1. Dizanje trupa na kosoj klupi

Postavite klupu na isti način kao što ste to učinili za izvođenje vježbe Ruski tvist. Zatim lezite na leđa, uzmite teg i čuvajte ga iznad glave. Bradu postavite na prsa i podignite se u sjedeći položaj. U tom položaju osjetit ćete kako se miišići stomaka zatežu.

 

  1. Plank sa podignutim stopalima

Zauzmite položaj za izvođenje skleka, a onda se spustite i oslonite se na vaše podlaktice. Postavite klupu ili neko dodatno pomoćno sredstvo i postavite stopala na klupu tako da vam tijelo bude u položaju sa blagim padom prema naprijed. Zategnite mišiće stomaka i pokušajte se zadržati u toj poziciji što je duže moguće.

By Muscle Freak | | 0 comments
slijedeći post → ← predhodni post

Komentari

Ostavi komentar

Budite u vezi sa nama i preko

Pozovite nas

Pozovite nas na +387 33 590 419 ukoliko imate pitanja, primjedbi ili jednostavno želite pohvaliti naš rad.

Poslednje objave

  • Starlabs Nutrition uskoro u ponudi!!!

    Dragi kupci uskoro u našoj ponudi ćete biti u mogućnosti probati renomirane proizvode brenda Starlabs Nutrition po nevjerovatno niskim cijenama. Izvanredna kvaliteta i veoma pristupačne cijene su glavne prednosti ovoga brenda.    Starlabs Nutrition u svojoj ponudi nudi tri "serije" proizvoda:... pročitaj više

  • FITNESS SHAKES&FOOD HOTEL CENTRAL

    Dragi kupci, Obavještavamo vas da u opuštajućem ambijentu Cafe-a Hotel Central, pored odlične hrane i velikog izbora pića, od danas možete naručiti protein, aminokiseline, BCAA ili pre workout renomiranih brendova poput Optimum Nutrition-a ili ProSupps-a. Probajte ukusni šejk sa ON... pročitaj više

  • Cellucor C4 50X i Super HD REZERVACIJA!!!

    Dragi kupci Muscle Freak vam ponovo sprema ugodna iznenađenja!!! Ovaj put povodom dolaska Cellucorovih proizvoda smo vam pripremili popust od 15% na njihova dva najpopularnija proizvoda: C4 50X i Super HD.  Popust ostvarujete rezervacijom ovih proizvoda u jednoj od naših poslovnica... pročitaj više

https://musclefreak.myshopify.com/admin/themes/8213833/language 3 odlične vježbe za jačanje mišića stomaka | Muscle Freak ...